W trybie kariery NFS ProStreet wpisz jeden z wybranych kodów wchodząc uprzednio do menu "Secret Codes":

  • mastercode - odblokowuje wszystko
  • unlockallthings - odblokowuje wszystko
  • safetynet - 5 darmowych napraw
  • horsepower - upgrade silnika
  • 1MA9X99 - +$2.000
  • W2iOLLO1 - +$4.000
  • L1iS97A1 - +$8.000
  • cashmoney - +$10.000
  • 1Mi9K7E1 - +$10.000
  • LEIPZIG - +$10.000
  • reggame - +$10.000 i kilka pojazdów
  • cokezero - VW Coke Zero Golf GTI
  • onlinesubaru - Subaru Impreza WRX Sti
  • mitsubishigofar - Mitsubishi Lancer Evolution
  • zerozerozero - VW Golf GTI
  • itsaboutyou - Audi TT
  • worldslongestlasting - Dodge Viper SRT10
  • unlockallthings - Nissan 240SX, Pontiac GTO, Chevrolet Cobalt SS und getunter Dodge Viper
  • collectorsed - Acura NSX, Acura Integra, Audi RS4, Lexus IS350, Pontiac Solstice GXP
  • energizerlithium - Lithium Energize Vinyl
  • castrolsyntec - Castrol Syntec Vinyl

W polskiej wersji językowej Need for Speed ProStreet wchodzimy w Menu Kariera, a nastepnie w "Wprowadzanie kodu". W kolejnym oknie wybieramy "tajny kod".

Need for Speed ProStreet - Wprowadzanie kodu

Wyszukiwarka

Shoutbox

Speed 29-07-2014 16:29 :

Siema :D

3o3NFSWorld 29-07-2014 14:57 :

Witam ;)

Maniek 29-07-2014 14:29 :

Napisana wiadomość

Maniek 29-07-2014 14:05 :

Napisz na pw

Speed 29-07-2014 13:20 :

Maaam :D

Maniek 29-07-2014 12:54 :

Speed masz gg ?

Speed 29-07-2014 12:46 :

A jest jakiś inny ? ^^

michal 29-07-2014 12:29 :

Cześć, wczoraj nie zajarzyłem, czy to Ty ten stary Speed???

Speed 29-07-2014 06:11 :

Witam witam i o zdrowie pytam :D

FoxNET 28-07-2014 19:39 :

Można, można i jeszcze wiele innych funkcji jest ;)

michal 28-07-2014 19:36 :

Witajcie, nie wiedziałem ze można sobie zmienić obrazek w tle ;)

FoxNET 28-07-2014 19:19 :

Cześć ;)

Speed 28-07-2014 18:15 :

Który to już raz xD haha

Maniek 28-07-2014 18:08 :

Siema, widzę że powróciłeś ; )

Speed 28-07-2014 18:00 :

Co tak cicho tutaj ? xD

Speed 28-07-2014 16:14 :

Sieeeeemaaa :D D

michal 28-07-2014 06:34 :

Cześć

Lukek 27-07-2014 16:12 :

ok to ja lece nagrać filma :P

3o3NFSWorld 27-07-2014 14:49 :

hej, bmw m3 gtr

Lukek 26-07-2014 15:08 :

jaki samochód chcecie w następny gameplay'u?
alfa romeo 4c concept VS bmw m3 gtr

Cool3r 26-07-2014 13:03 :

Nie ma czegoś takiego jak dodatkowe auta w Mw '05 są tylko zamienniki ilości aut nie da się raczej zmienić...

FoxNET 26-07-2014 12:10 :

Cześć

mankos 26-07-2014 10:20 :

Cześć, ja jak miałem wgrane mody do NFS MW to tylko zamieniało auta.

MisterMasuo 26-07-2014 09:41 :

hej ktos zna linka do modów do nfs mw 2005 co dodaje nowe samochody nie chce zamienników

Lukek 25-07-2014 17:26 :

ponieważ gdy zrobię w wyzszej rozdzielczości to będę musiał zwiększyć szybkość transmisji bitów i film będzie więcej ważył (Pamięć MB) a ja mam wolny internet i film długo by się uploadował na YT. moze jak będę miał nowy internet to będę dodawał filmy w lepszej jakości.

michal 25-07-2014 16:59 :

Jakość trochę lepsza, ale dlaczego go robisz w tak niskiej rozdzielczości?

michal 25-07-2014 16:58 :

Czesc

Lukek 25-07-2014 14:24 :

I jak? lepsza jest jakość filmu w nowym programie?

Lukek 25-07-2014 13:45 :

mam nowy program do edycji video... może teraz bedzie troche lepsza jakość... dziś wieczorem wstawie filmy 2

Dzony 25-07-2014 07:16 :

Dziadowskie te bmw osiągi ma przeciętne ale cenowo w sprzedaży padaczka mój GTR warty jest 325.000 a bmw 125.000 i jest o wiele więcej zrobione niż u mnie szok normalnie

FoxNET 24-07-2014 12:24 :

Hey, też właśnie sobie dodałem :) Dzięki za info ;)

Maniek 24-07-2014 08:50 :

A ja wpadłem na pomysł i to dosyć dobry :) Nawet może być i tani

Maniek 24-07-2014 08:49 :

Posiadam :P

Lukek 24-07-2014 08:20 :

też coś o tym czytałem na Fb że Simsy 2 za free + dodatki :)

Viper 23-07-2014 21:25 :

I-LOVE-THE-SIMS <--- Kod na The Sims 2 + wszystkie dodatki, wklepać na Origin

Lukek 23-07-2014 16:17 :

nagrałem gameplay'a z Fordem GT na MW #9 może jutro albo dziś wstawię

Włącz/wyłącz Dźwięk Emotikony

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą wysyłać wiadomości, zarejestruj się lub zaloguj na swoje konto.

Znajdź nas na Facebooku

 

Partnerzy

Electronic Arts Polska

Polskie Centrum Need For Speed

Centrum-NFS.info - Scenowe centrum Need For Speed

Dead Space, Dead Space 2, Dead Space Extraction, Downfall... Wszystko o serii Dead Space MafiaTown - Polskie centrum serii gier Mafia